25/11/08

¿Queres se-lo mozo da miña irmá?


Os nenos e nenas de sexto curso veñen de ler o libro "¿Queres se-lo mozo da miña irmá?"de Maite Carranza.
Á maioría o libro gustoulles moito.Agora vanno ler os de 5º curso.
Isto é o que opinan os nenos e nenas de sexto:
"É moi entretido pero un pouco curto, e da pena deixalo de ler" (Daniel)
"A min non me gustou moito, pareceume un pouco aburrido.Unicamente o recomendaría polos chistes que fan ao longo do libro" (Helena)
"Gustoume moito porque é divertido" (Adrián)
"Recoméndoo porque é divertido, polo que lle pasa á xente e polo final."(Juan)
"É moi simpático, eu rinme moito" (Laura)
"O lelo sentín como son os adolescentes cos irmáns pequenos" (Sergio)
"Gustoume,é divertido,non cambiaría nada do texto, pero sí as ilustracións" (Emma)
"É moi divertido, pero eu cambiaría o final, porque Alicia é unha mini Sonia" (Mara)
"A min gustoume porque ves que os irmáns maiores, canto máis maiores, máis repunantes son" (Rodrigo)
"É guai, pero cambiaría o mote de Cenoria polo de Coello" (Lois)
A ver que nos contan os de 5º curso...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Deixa aquí o teu comentario. Non esquezas por o teu nome.Sairá publicado cando nos chegue.

PARA FACER UN COMENTARIO

-Pulsa co cursor enriba de "comentarios"

-Elixe de identidade "Nombre"e pon o teu nome na casilla

-Escribe no recadro o teu comentario

-Pulsa enriba de "Publicar comentario"

-Sairá publicado máis tarde,cando nos chegue

¡ESPERAMOS OS VOSOS COMENTARIOS!
As ilustración e imaxes que publicamos neste blog teñen un uso educativo. Si están suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña.
Grazas